Organizace dne

Ve střídání zátěže a odpočinku je vycházeno ze znalostí denního kolísání výkonnosti dítěte. Dítě potřebuje jistotu, stálost, pravidelnost, podmínky pro seberealizaci.


Příchod dětí do mateřské školy, předávání dětí pedagogickým pracovníkům. Scházení v jedné třídě.

6:30- 8:00

Volné hry a činnosti v centrech aktivit- vycházející ze zájmu dítěte

8:00- 8: 30

Ranní kruh: společné sdílení, (kruh symbol partnerství, nikdo není nadřazený ani podřazený, kruh stmeluje). Seznámení s náplní dne, besedy ( sdělíme si vše zajímavé co jsme zažily v ranních hrách a co nás čeká dál, snažíme se plánovat společně)

Ranní cvičení- pohybové chvilky, protažení všech svalových skupin, relaxace, logopedická prevence - básničky, písničky, říkadla, dechová, rytmická a melodická cvičení

8:30- 8:45

Osobní hygiena, svačina 

8:45- 9:15

Hry a činnosti na dané téma - didakticky zacílené činnosti. Rozvíjí se zde všechny složky osobnosti, střídají se v průběhu týdne, ale prolínají se s činnostmi každodenními. Děje se hrou, situačním učením, nejvíce se uplatňují pohybové hry a se slovním nebo hudebním doprovodem.

9:15- 9:45

Osobní hygiena, příprava na pobyt venku, pobyt dětí venku, popřípadě náhradní činnost 

9:45- 11:45

Oběd a osobní hygiena dětí

11:45 -12:30

Spánek a odpočinek dětí

12:30 -13:45

Odpolední svačina, osobní hygiena 

13:45 -14:15

 Volné činnosti a aktivity dětí zaměřené především na hry, zájmové činnosti dětí.

14:15 -16:00

Podhradní Lhota 80, 768 71
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky